zondag 16 oktober 2011 | By: Judith

aanstekelijk

Supergoof is één van de blogs die ik supertrouw volg :-). Vandaar ook, dat ik gepakt werd door, jawel, de vingerhoedjes!
nou ben ik wel fan van restverwerking en daar is dit patroon uitermate goed geschikt voor! er zitten lappies bij van mezelf (natuurlijk) en ook van mijn quiltende mam en zus. en dat maakt het juist zo leuk: sneupen in andermans restjes om daar leuke bijpassende stukjes stof in te vinden.

het is ook een werkje wat je overal en nergens kunt doen: in de auto (als je op vakantie gaat naar Italië), als tussenin werkje (als je zit te wachten tot je ergens op een bepaalde tijd moet zijn) en gewoon, als je even geen zin hebt in moeilijke dingen of je hoofd gewoon even leeg wilt maken. ideaal!
mijn vingerhoedjeslappie telt nu 114 hoedjes. in mijn speciale hoedjes-bakje zitten allemaal voorgeknipte hoedjes, klaar om genaaid te worden; mijn vingerhoedmalletje (want je weet maar nooit waar of wanneer je eens een leuk lapje tegenkomt :-) ); mijn mini-spelden en naaldenkussentje en natuurlijk mijn klosje garen. zo kan ik het allemaal ineens oppakken en meenemen naar...waar dan ook!

2 reacties:

Ans zei

Dat ziet et leuk uit Judith, zelf ben ik ook door Goof besmet geraakt. Op mijn blog kan je zien hoe ver ik ben. Groetjes, Ans

Judith zei

hoi Ans,
ik heb gekeken hoor, bij jouw vingerhoeden! 1400 wauw...
ik heb nog geen idee hoe groot de mijne gaat worden...de tijd zal het leren!