woensdag 19 oktober 2011 | By: Judith

mandjes! en Halloween...

soms ( heel soms ;-) ) vraag ik me wel eens af, of ik misschien met teveel projecten tegelijk bezig ben...maar dat is toch juist fijn?
ik heb niet altijd zin in hetzelfde werkje. vaak is het sterk afhankelijk van mijn humeur, hoeveel tijd ik heb en (niet onbelangrijk) het weer.
het hoost hier bij tijden, compleet met hagel...dan heb ik zin in een knus werkje. het knusse werkje van vandaag zijn de mandjes. in Veldhoven heb ik in mei bij Jacquelien een pakketje stoffen gekocht voor de mandjes uit een Blackbirds boek. gisteravond heb ik weer een stuk of wat mandjes op hun freezerpaper malletjes geplakt. vandaag liggen ze klaar om geappliqueerd te worden.
dit vind ik het leukste aan deze quilt: malletjes tekenen op freezerpaper, uitknippen, op stof strijken, uitknippen, vastplakken van de zoompjes en dan appliqueren...maar ja, dan komt DAT moment...het eruit frutselen van die freezermalletjes...gruwelijk haha. gelukkig ben ik daar nog even niet.
het resultaat is zooooo schattig!
verder is de Halloween-hoek hier in huis af. er staat nog 1 pompoen die een gezichtje kan/moet krijgen. misschien dat we deze vakantie ook nog wat pomponspinnen gaan maken...
ik heb mijn oude spiegel maar even gebruikt om er wat hoogte aan te geven. volgende maand wordt de hele hal geschilderd en dan komen er ook ophangsystemen voor mijn werk :-) maar voor nu...lukt het even prima!