dinsdag 25 oktober 2011 | By: Judith

verder met de mandjes!

ik vond dat ik inmiddels meer dan genoeg mandjes geappliqueerd had, dus het gepuzzel voor de ligging kon beginnen. en dat was niet makkelijk...
dit was meteen nadat ik ze allemaal goed had neergelegd en me omdraaide om het fototoestel te pakken...het heeft een hele tijd en heel wat poezesnoepjes gekost om haar lang genoeg af te leiden om een patroon en foto's te kunnen maken haha!
ik had meerdere mogelijkheden geprobeerd:
maar het is deze geworden:
ik vind het zelf een verrassende en vooral leuke vorm :-)
ik wilde de mandjes wel rechtop hebben, maar ook niet al te groot. het is de bedoeling dat ook deze in de winter in onze fris geschilderde hal komt te hangen. daar hebben we namelijk een enorm hoge muur (ik geloof een metertje of 5(?) hoog) en om daar nu allemaal rechte lappen te hangen, leek mij niet zo leuk.
dus dan deze vorm:
een mandjes-vaandel!

het geweldig inspirerende Bobbin-boek gaat volgende week mee op reis naar de Kreadoe! lekker leesvoer voor in de bus.
op deze manier gaan wij toch al een jaar of 13 naar Utrecht. eigenlijk altijd met de bus, want dan kunnen we allemaal ( 5/6 personen te weten: moeder, zus, zusje en tante en soms ook nog vriendin van zus) relaxen tijdens de reis.
vooral op de terugweg is dit natuurlijk erg belangrijk, want dan worden alle aankopen bekeken, wordt er teleurgesteld gereageerd omdat iemand een leuke stand gemist heeft en nog meer gekletst.
volgende week dus weer...ons leuke jaarlijkse uitje :-)!