vrijdag 13 januari 2012 | By: Judith

stofjes :-)

deze week met van alles en nog wat bezig geweest.
biezen zetten op de HSH en kleine huisjes bouwen (maar die laat ik van het weekend pas zien ;-) ).
en...stof gekocht EN gekregen!
ten eerste:
de biesjes en hoekjes van de huisjesquilt.
ja, ik weet het: lekker origineel...not. maar: ik wilde een kleur die ik echt niet in mijn huisjes heb...en dat is zwart en met dat warme rood is het zo een mooie combi, zoals we zagen bij Jeanneke.
dus ik heb nu ook zwart met rood ;)
benieuwd hoe het gaat lijken. ik wil proberen dit weekend een paar aan elkaar te zetten!

ten tweede:
een kreukelige ( zie ik nu pas haha) foto van een lief toevoeginkje aan de immer hongerige stoffenkast :o)

en ten derde het krijgertje:
een mini pakketje uit de hobbyshop fugeltsje van mijn zus!
leuk, leuk...wat ermee te maken? ik heb nog geen idee, maar dat zal wel komen.

zo dat was de stofjes update.

verder zit ik ook bij een quiltgroep en daar zijn we bezig met een ronde quilt. ik moet eerlijk zeggen, dat ik met rond als vorm niet veel heb en zodra hij af is, ga ik hem denk ik appliqueren op een vierkante lap.
hij moet dan ook nog versierd worden met allemaal verschillende siersteken. in maart is de slotmiddag van dit quiltgroepseizoen en ik hoop dat ik hem dan af heb!
hij lijkt een beetje flets en rommelig zo, maar hij moet nog opgeleukt en genaaid worden, natuurlijk.
ik zie wel, dat ik een druk druk druk weekend voor de boeg heb!!