maandag 11 juni 2012 | By: Judith

mini-bee met grote zus :-)

jawel, ook een mini-bee met grote zus, die eigenlijk veel kleiner is dan ik ;-)
moeders kwam niet mee dit keer, want die had het gezellig druk met de projecten waaraan grote zus haar aan het werk had gezet haha.
het was heerlijk weer afgelopen donderdag!
dus we zaten zo lekker in het zonnetje! koffie erbij, werkje in de hand...wie doet je wat??
ik was druk aan het stofjes tekenen en knippen om nog meer hexbloemen van te maken.

het project van grote zus...er zat eerst een embargo op tot ie klaar was, maar je kunt hem (en deze foto's) allemaal ook al zien op haar blog (http://www.hobbyshopfugeltsje.blogspot.nl/) dus nu mag ik ook :-)
en als laatste, onze trouwe-lig-altijd-onhandig-op-je-voeten BJ

2 reacties:

mieke zei

Heerlijk om zo lekker buiten te kunnen zitten.
Woensdag ga ik weer hobbieën met 2 grote zussen !

Judith zei

Wat gek om jullie in de zon te zien zitten. Toen ik gisteren aan het werk was had ik juist het idee dat het de hele dag had geregend. Leuk he om zo je hobby te delen met je zus en zelfs met je moeder! Geniet ervan.