dinsdag 4 september 2012 | By: Judith

heerlijke vakantie gehad...

en nu gauw weer verder met al die heerlijke momenten die er nog aan gaan komen!
herfst, Halloween, Sinterklaas en natuurlijk Kerst :-)
deze mooie warme stoffen had ik voor ik op vakantie ging besteld bij de Quiltkoffer en oh, wat is dat fijn vinden als je dan thuiskomt! ik wil er een Kerstquilt van maken, eens in andere kleuren dan de geliefde ( ook mijn geliefde ;) ) kleuren rood, groen en goud...nou ja, het zijn eigenlijk natuurlijk wel rode, groene en goudachtige tinten, maar...dan anders ;-)

verder, oh zo ontzettend leuk, heb ik stoffen gekocht bij zuslief van http://www.hobbyshopfugeltsje.nl/

ik ben groot fan van Halloween en deze paneellappen heb ik mede mee uitgekozen. ik heb ze nog nergens anders gezien, dussss als je ze leuk vindt, ga dan gauw kijken in haar webshop!!!

hmm, spontaan dat ik geen foto's meer kan uploaden en daar hebben volgens mij wel meer last van dan...balen!

nou, dan hou ik het even bij deze ene foto :-)

in de vakantie GEEN steek gedaan. het was veeeeeeel te warm haha, maar ja, ik had het in ieder geval bij me, voor het geval dat!
de eerste bloemen zijn nu wel al weer gemaakt, hoor! ik had uitgerekend dat ik er nog een stuk of 90 nodig heb, dus daar ben ik nog wel even zoet mee.

morgen maar eens proberen of ik dan foto's kan uploaden...ik hoop het...

2 reacties:

Kiekplaotiesenzo zei

De kerststofjes zijn erg leuk Judith, ben benieuwd wat het gaat worden!, groet.

Annie Kingma zei

Mooie kerststofjes heb je gekozen, wat word het een tafelloper of een wandkleedje ?
Groetnis Annie