maandag 10 september 2012 | By: Judith

omwegen, omwegen ;-)


er leiden meerdere wegen naar Rome...of in dit geval naar de mogelijkheid om weer foto's te kunnen uploaden op mijn blog :-)

zo...foto-tijd!!!!
ik ben GEK op Halloween en ik vind het zo onwijs jammer dat er in NL niet meer mee gedaan wordt, maar goed...stofjes hebben we in ieder geval!
met dit panel ben ik al begonnen te quilten. lekker op de open dag bij zuslief van het Fugeltjse :)

met een speciale achterkant: een oud lakentje van het kleuterbed van mijn zoon! dat werkt fijn, zo'n herinnering erbij.
klein, grappig detail!

en...vlaggetjes!! zo leuk en supersimpel om te maken. je kunt ze zo zonder achterkantje nog sneller maken, maar ik heb er voor gekozen om er wel achterkantjes aan te naaien, van allerlei restjes die er goed bijpasten.
daarna heb ik hem met mini-knijpertjes aan zigzagband opgehangen en voìla: klaar was ik. hij heeft mooi wezen hangen tijdens de open dagen van zuslief :-)
nog even de kromme naald, die volgens mij ook meerderen gebruiken voor het makkelijker doorrijgen van de sandwich ;-) ideaal! volgens mij heb ik dat jaren geleden eens gelezen bij Ellie's Quiltplace?!
in ieder geval: hij doet voor tûten, zoals wij dat hier zeggen :-)

dat was fijn, weer foto's te kunnen plaatsen!
binnenkort weer meer, nu de lol erin terug is, want ik moet eerlijk zeggen...ik baalde als een stekkertje omdat ik er (nog steeds) geen jota van snapte waarom het niet lukte...

2 reacties:

Annie Kingma zei

ik zag de stof bij Miranda, word mooi zo. zulk mooi werk bij je zus gezien
Groetnis Annie

Kiekplaotiesenzo zei

Een prachtige Halloweenquilt! wat is de oplossing om meer fotos te plaatsen Judith? bij mij lukt het ook niet... groetjes, Diny