zaterdag 10 november 2012 | By: Judith

er gebeurt echt heel veel maar...

ik heb nog steeds gedoe met het uploaden van foto's :-(
picasa geeft aan dat mijn limiet op is en dan moet ik er blijkbaar voor gaan betalen??!! dat ben ik dus nog aan het uitzoeken...

wat ik ontzettend jammer vind, want ja:
ik heb zoveel projecten afgemaakt en onderhande en in de laatste fase en....'

dus ik had bedacht:
ik doe nu eerst 1 foto dan, waar in ieder geval twee projecten op staan :-)
(je moet iets, tenslotte)

dus, tatatatatadaaaaaa!!!!

de felle kleurtjes zijn een proeflapje die ik vorig jaar heb gemaakt van de eerste kerststofjes van mijn zus haar webwinkel.
dat is een nieuw kleedje voor het poezenbeest geworden, een grotere dan ze had ( daar gleed ze telkens vanaf...)

de andere, met die mooie oude kleurtjes, is gemaakt van kleine vierkantjes van 2,5".
gekocht op de Kreadoe :-)
en het is een supersimpel toppie geworden: gewoon, rijen vierkantjes met het handje aan elkaar genaaid in een evenwichtige mix van de kleurtjes.
binnen een paar uurtjes klaar, daarna meteen gedubbeld en geregen en vanmiddag was zelfs het quilten al klaar!
nou, dat is vlot...of niet??
(ik ben er dus gistermiddag aan begonnen ;) )

zodra ik picasa en limieten heb uitgevogeld zal ik er weer meer foto's opzetten...maar in die tijd:
mocht iemand mijn blog lezen en weten over het hoe en wat van foto's in Blogger, dan hoor ik het graag!!

fijne zaterdagavond :-)

2 reacties:

Marguerite zei

Ik kan je niet helpen met je foto's. Zelf verklein ik mijn foto's altijd en zet ze dan gewoon op mijn blog. Komt geen picasa aan de pas volgens mij. Maar ja ik heb geen verstand van computers en zo heeft Paul het bij mij voor gedaan. En ja daar wijk ik dan niet van af. hahahah....
Maar joh! heb je de turbo aanstaan?? Groetjes Marguerite

Judith zei

Geen flauw idee hoe het zit met die foto's. Vervelend is het wel. Misschien dat je erop kunt googlen en zo een oplossing vindt. Da's dan wel weer lekker quilt tijd........ En ook zonde omdat aan picasa te spenderen. Dan maar minder foto's. Fijne zondag