woensdag 18 december 2013 | By: Judith

nieuw project(je)

New (little) project

Maar eerst...mijn tweede handige actie ;)

But first...my second not so smart move ;)



Tja, heb ik het weer gedaan...eerst inpakken en er dan pas aan denken: oh ja! Ik zou er een foto van nemen voor op mijn blog!
Hm, nou ja...vanavond wordt ie uitgepakt, dus als ik mijn camera niet vergeet (wat wel een heel grote kans is...) zal ik er na het uitpakken nog een fotootje van maken :0)

Well, I did it again...wrap the present first, think of the picture later...
Oh well, tonight it will be unwrapped so, if I don't forget to bring along my camera (which I probably will...) I will take a picture this evening :0)

Nieuw project!
Het is maar een kleintje!
Het stond in de Quilt&zo van afgelopen keer: een draadmandje verpakt in een leuk stoffen jasje :0) Nu lijkt dat best simpel en zo...maar het is die opstaande rand die mij iedere keer weer nekt :0( dussss op hoop van zegen en gewapend met een tornmesje ga ik eraan beginnen LOL

New project!
A little one, mind you!
It was a feature in the latest Quilt&zo magazine: a wire basket wrapped into a suit of fabric :0)
It does look like not a difficult project...but it's the sides that always spoil my fun :0( But, I will arm myself with my unpicker and give it a go LOL


Het leuke vond ik, dat in de beschrijving ook gezegd wordt, dat je hem met de MODA candy pack kunt maken en daar had ik dus nog steeds 1 van liggen...wachtend...smachtend...
Nu worden ze gebruikt in dit schattige ontwerp :0)

The nice part I think is, that in the pattern the MODA candy pack is used and I had one laying around...waiting...waiting...
And now I can use them for this cute design :0)


Happy Quilting!